Зареждам...
Чести въпроси
ВъпросКакви билети ще получа?
Билетите, закупени от сайта ни изглеждат така:
Билет
 
ВъпросКак да използвам тези билети?
Важното в случая е баркодът на билета да може да бъде прочетен от устройствата на входа в Делфинариума. Не е нужно да отпечатвате билетите на хартия, ако имате възможност от дисплей на мобилно устройство да "покажете" на четците в Делфинариума баркодовете един по един и достатъчно уголемени - около 5х2 см.
 
ВъпросКак ще получа билетите?
1. След като заплатите билетите, ще се върнете в нашия сайт и ще видите таен код. Запишете си този таен код и датата, за която са билетите. Ще ви бъдат нужни, ако не получите нашия имейл.
2. На посочения от Вас имейл адрес ще получите писмо с един прикрепен pdf файл, съдържащ всички билети. Понякога пощенските услуги класифицират нашите писма като нежелани и ги поставят в папка SPAM на пощенската Ви кутия. Молим, ако решите, че получаването на писмото ни се е забавило, проверете дали не е в папката SPAM.
3. Вижте по-горе „Как да използвам тези билети?”.
 
ВъпросНе получих имейл. Какво да правя?
страница Билети 1. Идете на тази страница или ако сте в сайта ни, цъкнете върху "Билети"
2. На реда за дата въведете датата, за която са билетите, напр. 17.12.2016, а на втория ред въведете Вашия таен код, който сте си записали в края на покупката. Тайният код е нещо подобно на d8rda5de98
3. Ще можете да отворите всеки от Вашите билети като самостоятелен pdf файл.
4. Вижте по-горе „Как да използвам тези билети?”.

 
ВъпросНе получих имейл, нямам таен код. Сумата е изтеглена от картата ми. Какво да правя?
Пишете ни на delfin@festa.bg или като използвате страницата "Контакти" в сайта ни. Посочете името и имейла, които сте въвели в системата при покупката, както и броя закупени билети. Ние ще Ви изпратим Вашия таен код.
 
ВъпросИскам да презаверя билетите си за друга дата/час. Какво да правя?
Пишете ни на delfin@festa.bg или като използвате страницата "Контакти" в сайта ни. Посочете името и имейла, които сте въвели в системата при покупката. Посочете и желаната нова дата/час. Ще Ви изпратим потвърждение на имейла, че сме презаверили Вашите билети.
* Само за "Плуване с делфин": Молим имайте предвид, че поради ограничения брой, може да няма свободни места за желаната от Вас дата.